torsdag, november 12, 2009

Efterlyst

Vem är det medelålders drägg som rövat bort B till en Stockholmsförort i fjällen?

Försökte mig att på nytt att skaka igång 2010. Det gick något bättre denna gång. Multitalangen Svanebo har trimmat Monarken så nu slipper jag balansera på en vickande sadel. Det resulterade om inte annat i mer sinnesfrid på toppen av min pulskapacitet. Vet inte hur det känns riktigt, det gör väl liksom ont, mest jävlas mina luftrör. Men det kan jag leva med, bara att öka på den lokala kapaciteten för att kompensera minskat insug? Om Monstret bara kunde hålla ihop denna vinter så är jag nöjd. Gör den det inte så köper jag en sån där lyxtrainer som Tom har, eller en till Månknark, fast denna gång med viktkorg så jag kan köra tidsbesparande Rysk.

Nästa vecka är det cykeldagarna, jag ska vara där, så vill ni snacka Giant så står jag nog mitt ibland ett helt gäng sådana cyklar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan jag vill också vara på cykeldagarna..
//S

Nordström sa...

Jag har fått ett anonymt tips att han till höger tillhörde gänget runt Sigge Cedergren och Christer Pettersson i mitten av 80-talet. Mer än så har jag inte fått fram.