tisdag, november 03, 2009

Avslutning

Jo, nu har jag firat nyår. Känns bra, eller i alla fall ok. Ska börja rulla igång någon träning nu, började med 50 min träningsvärk igår. Jag tror att det här blir bra. Har funderat litet på hur och vad jag ska göra. Januari till februari blir tuffa månader. Många tävlingar då. Har inte beslutat om tävlingen i mars men det hade varit lite fränt att köra några Vasor per år. Det börjar även bli dags att göra något åt Monarkens krånglande dator. Det lät hoppfullt senast jag talade med supporten, ju:

" Vi har en som var född när den tillverkades, han är här på fredagar "
" Reservdelar? Till den? ", " Nä sådana tillverkas inte längre "

Hur överlever jag om den kvällar helt? Måste jag komma ut ur skrubben? Hur tränar jag utan att veta vilken effekt jag producerar?? Många är frågorna, färre är svaren.

Den som vill får köpa min XTC Advanced SL för 25' med semi-fin-hjul (keramiska lager...)

Inga kommentarer: