tisdag, november 03, 2009

Dag 2, 2010

Ja, cykelåret 2010 har börjat bra, med två löppass. Bodil slet med mig på ett par trösklar runt Ryggis, nästa år får jag pisk. 7,09 blev bästa tid, det gjordes med armar utan känsel och rejäl intervallhosta. Fint det i Svinistider, ont ska med ont fördrivas. Svinis går för fullt på jobbet, det började med att vår VD fick den. Sen har några torskat och idag var det en fullständig symfoniorkester med nysningar, harklingar och hosta. Ser bra ut. Jag ska sätta upp taggtråd runt kontoret. Inte för att jag inte skulle vilja ha svinis, den verkar ju spännande, lite mer insats än vanliga flunsor, väl? Men alla jag känner som haft den lever fortfarande. Var tydligen som en mild sommarbris. Men jag är lite sugen på en spruta, bra mot min fobi, mot sprutor alltså.

Imorrn är det styrelsemöte. Undra om jag ska ta och gå dit den här gången...

1 kommentar:

Svanebo sa...

Det är bra skit att få svinisen har jag hört från säkra källor. Hög feber, helst över 40 grader, tillsammans med högintensiv träning borde ju trissa hjärtat utöver det vanliga :) Undra om min teori håller?