fredag, november 06, 2009

Första cykelpasset

Det kändes inget vidare. Ganska dåligt om jag ska vara ärlig. Hade psyke för 60 min skrubb. Sen tog det stopp. Tänkte köra 4x4 men körde 5x3. Orkade inte mentalt att lägga till minuten. Illa. Nu har jag sparkat igång kroppen och någon gång under helgen blir det besök hos Test och Träningskliniken för utvärdering av min kasshet. Nu ska jag inte lipa in den här men igår var det segt.

Övriga mål för helgen är att montera nytt vintermonster, ev köpa en lampa, ett ryggispass och kanske stavgång. Undra om jag ska dubbla dubbelt i helgen för att komma i stämning? Ja just det!! Jag ska vinna 150 miljoner kr också.

3 kommentarer:

Tom sa...

Nämen! Vilket sammanträffande! Det ska ju jag med.

Unknown sa...

Köra dubbelt?

matilda sa...

Läs gärna mitt senaste inlägg och svara på frågan längst ner i det! Hur ser du på ditt liv, vad gör du med det?
http://elitecyclist.blogg.se/2009/november/doden-ar-mig-hack-i-hal-och-skriker-i-morgo.htm