tisdag, maj 22, 2007

Tisdag = Blodpudding


Så glad blir jag av att få åka till jobbet igen!
Idag har lilltysken fått besöka verkstaden för genomgång. Man kanske kan säga att han fick massage eller nåt. ESP-lampan har börjat lysa vid oregelbundna tillfällen och sen går det inte att slå på den funktionen förrän man vridit av tändningen. Nu har Börners bootat om hela skiten så det lär det väl funka dugligt i ett par dar. Passade på att vri ur sexan på vägen tillbaka från Birsta, avfarten mot Obs är skön med fullgas på trean, jarå det yyyylar så fint. Fan vad dum i huvet jag är, men jag blir så gla´varje gång!
Annars har jag mest varit golvad sen helgens prövningar, lyxade till det med dubbelvila och blodpudding. Såg att mitt högra öga var betydligt mindre än det vänstra igår morse, det brukar tyda på ett något stressat system så vila kändes rätt. Det verkar även som om det kommer erbjudas 4x4 träning på friskis under hösten. Jag ska i alla fall börja leda spinning igen, det känns roligt. Det är ju så skönt att få skrika och gorma på människor som vill att man ska det.
Nu kommer jag att renodla min träning än mer. Jag kommer att öka dosen högintensiva intervallpass och köra mer maxstyrka på bekostnad av distansträningen. Det känns som det är rätt väg att gå. Men jag ska försöka köra mina 4x4 pass på cykel i terrängen och inte bara uppför Södra. Det känns som om det är lätt att spänna sig för mycket och tappa teknik under dessa övningar. Så Roligpassen får bli avslappningsövningar på cykel. Sen vill jag ju hinna med några styrketråck, och lite löpning. Bodil har precis beställt ett par Kayano, så då finns det bara ett alternativ för mig; Kinsei.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Köp ett par ds-racer eller ett par air zoom elite 3 istället. Betydligt snabbare! I och för sig så håller ds-racer dåligt men mina gamla air zoom höll i ca 130 mil.

Anonym sa...

jag menade såklart ds-trainer, racern lär väl hålla ännu sämre

Unknown sa...

Ja, egentligen så borde jag det, men. Det handlar ju mest om att ha värsta prylarna, inte nödvändigtvis de snabbaste...

Nordström sa...

Haha Andersson knows the shit!!!

Miike sa...

Fan man måste kanske köpa kort på friskis om det blir 4x4 pass där! För på step in blir jag kallad dåre när jag dunkar min 4x5:or