lördag, maj 26, 2007

Backar

Igår lekte vi i Södra. Tre tuffa pojkar i en brant asfaltsbacke. Fan vad kul att vara flera under intervallerna!! Micke och Svanebo stälde skåpet, själv försökte jag bara ta mig upp. Noterade att grabbarna satt och spann på juniordrevet, jag kör alltid på stora kakan. Men det gick ändå snabbare för dem. Jag testade juniordrevet, inte min grej, måste träna upp spinnandet eller nåt. Kanske går jag för tungt, eller så kan jag inte förmå mina ben att gå snabbare. Jaja det löser sig. Om en halvtimme ska jag och Gullefjun köra några industri-intervaller med maxstyrka som följd. Och jag behöver gå ner i vikt. Fan. Jag som gillar att äta! Morsdag är det imorgon oxå, då lär det bli fikabröd. Idag håller jag tummarna för mina kamrater som kör hårt i Falun. Jag hoppas verkligen att de har "den rätta dagen" båda två. Go Tom, Go Henrik!!!

1 kommentar:

Miike sa...

Det är inte först upp som vinner, vinnaren är den med bredast styre!