fredag, maj 11, 2007

SKIT

Ibland känns det inget bra. Idag var en sån dag. Körde mina fredagsintervaller på norra. En backe som tar 4 min prick, när jag har bråttom. Dagens första kändes katastrofal. Den andra med, tredje inte mycket bättre, den fjärde helt klart sämst medan på den femte såg jag ljuset igen. Mmm vad säger man? Hade lite problem att få mina Scylla att hålla luften, måste investera i mer Stan's. Vetifan, cykeln passade inte idag heller. Fan vad konstigt det är!! Ibland så känns allt fel! Och så imorgon kommer allt att vara klockrent igen. Lurigt. Har nog fjantat på med för mycket distans igen, men benen brinner iaf inte. Det är bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om det aldrig känns dåligt kommer du inte märka när det känns bra. Så ditt inlägg tolkar jag som en positiv sak. Nästan ovanligt positivt, för att finnas på din blogg... hahaha

Unknown sa...

Hahahaa, du måste ta hänsyn till den norrländska mentaliteten. Säger jag att allt känns skit och jämnjävligt betyder det ju på rikssvenska att allt är ganska så bra...