onsdag, maj 16, 2007

Täfvling, Täfvling täfvling

Imorgon ska jag debutera. Har inte kört XC på riktigt sedan för VM 1997 eller 1998 i Åre. Kommer inte riktigt ihåg, men året innan VM var det iaf. Så det ska bli spännande att se hur pass kass man är. Allt utom sista plats är ok. Laddade med lite Whiskyprovning och rödvinsdoping igår så jag borde kunna bli farlig. Kikade igenom min träningsdagbok igår, fan alldeles för nära för många timmar den senaste månaden. Pinsamt, ska ju inte hålla på med sånt där distansskit! Om det går dåligt skyller jag på det!

2 kommentarer:

Miike sa...

Distans är inte bra! Jag har haft sådan jäkla distansångest sedan passet i söndags, var tvungen att dunka benböj o några 5x5or för att dämpa ångesten, undra om man förstört hela säsongen med vårat söndagspass?

Anonym sa...

Det tror jag. Nu är det kört