onsdag, april 14, 2010

Utmanande

Inte klädseln utan dagens träning. Gav mig ut i det okända, om jag nu kan säga så om att prova en ny belastning, men så kändes det i alla fall. Det gick sådär. Det gjorde ont. Bara för att vara på den säkra sidan av osäkerheten så provade jag att lägga på 0,5 kg till även på 30-sekundarna. Har liksom känt att jag inte har varit fullt ut döende på de senaste passen. Det extra halvkilot rättade till det lilla problemet och jag har nu för första gången i mitt liv kräkts av ett träningspass. De tio minuterna som följde efter intervallerna var mycket värre än intervallerna själv, tror jag, det var trevligt. B tyckte att jag såg galen ut, jag är nog galen, alla som håller på med den här skiten är galna. Det är underbart att vara galen.

3 kommentarer:

Samuel sa...

Låter som du är på G igen!!

Peter sa...

Haha lysande! Jag vill också kräkas efter träningspass!

Unknown sa...

Ja det var fint. Kanske blir det till en trevlig tradition.