torsdag, april 29, 2010

Lekstuga

Jag skulle bara ut och prova det nya styret. Blev borta i en timme och kom hem skitig. Fyfan vilken cykel. Har aldrig upplevt något liknande. 9,6 kg allmountain som blir hardtail när det stigen beger sig uppåt. Jag har inga reglage för dämpare på styret, det är helt rent. Bara att trampa, le och njuta. Helt osannolikt bra cykel. Det blev så rätt med 670 mm brett styre men 9 grader back sweep. Giants otroligt överdimensionerade styrstam sitter så fint så fint på och Tufos 2,2" tubisar verkar svälja en del. Det bästa då? Jo den är min, bara min.

8 kommentarer:

Öijer sa...

Du behöver inte lägga upp någon bild. Strunta i det bara.

Unknown sa...

Stressa mig inte! Fan jag och mobil elektronik går inte ihop... Bild tagen men själva överföringen till den här datorn lirar inte.

Samuel sa...

Grattis!!

Jens Westergren sa...

Vilken gaffel?

Tomas sa...

Bildlöst är kasst!
Vi får köra ett par pass i sommar! :)

Unknown sa...

Det var ett jävla tjat...

Peter sa...

Va snackaru om?

Unknown sa...

Peter, som vanligt, ingen idé att förklara för en som inte förstår...