måndag, april 20, 2009

Tävlat

Premiär på stig = premiärtävling. Vet inte vad jag ska säga förutom att tävlingen i Mjölby var skitskoj. Borensberg måste nog hitta ett sätt att förmedla till oss aktiva rätt antal varv mm. Den banan var mer klassisk gris-xc, på gott och ont. Sen tror jag att sporten skulle må bra av färre varv. Tror nog att vi hinner bli trötta på fem varv istället för sju och samtidigt kanske fler skulle våga åka elit. En annan grej som vore fränt är att vi kanske skulle få köpa en nummerlplåt i början av säsongen, alltså en som ser ut för något, sen har vi den under hela året istället för dessa fjantpapper vi nu får. Den kostnaden kan ju ingå i licensen eller nåt.

Benen var ok, kroppen likaså. Men satan vad kass jag var i skogen. Traumatiskt dålig faktisk. Ingen riktig fart hade jag heller men den kanske kommer.

Innan jag åkte ner så klämde jag två tjugor på 375W samt att jag vägde in på 77,8 kg. Så nåt mer ska jag plockar ur kroppstackaren innan säsongen är över.

Inga kommentarer: