tisdag, april 28, 2009

Orutin

Idag skulle jag ha vilat istället för att gett mig på skrubben. Det blev världens kortaste tjuga. Hade inget att köra med, varken i huvudet eller i benen. Tomt. Ställde om till att lyssna på I-pod och bara trampa ur. Det funkade i alla fall. Imorgon blir det tvärvila, på torsdag ska jag slakta ben igen och sen är det långhelg. Ledighet alltså. Har inte bestämt min för om jag ska göra en lång formtoppning till Billingen eller en kort, mycket talar för en kort då jag inte orkar/har tid för en massa gigantiska distanspass, samt att jag känner ett större behov av att slakta ben och inte nöta uthållighet. Kort blev ok till SM så det får bli så, då var det bestämt.

2 kommentarer:

Miike sa...

du måste börja lyssna på kroppen mera! inte bra de där

Tom sa...

Nej, lyssna på Micke nu och dra lärdom av honom.