torsdag, april 02, 2009

Misery Loves Co

FAAN. Hur i helvete kan jag få kvarskatt då hela jävla finansmarknaden har gått i botten? Och hur fan är det möjligt när det känns som om det enda man gör varje månad är att betala skatt och räkningar? Ska fan lägga om CSN-skulden så jag iaf får göra avdrag för räntekostnaden. Kyrkjävlen ska jag gå ur också, nu. Det har jag tänkt göra jävligt länge men nu är jag less på skiten på riktigt. Helvetes jävlar.

Styrelsemöte med klubben i kväll. Det var nog mitt sista framträdande på den arenan. Fan kom hem en kvart för sent till skrubben. Skrubben föresten har inte varit lika inbjudande som tidigare i vintern, varenda jävla sekund är ett utdraget satans jävla lidande. Nu nalkas tävlingssäsongen och som en klocka så ska jag nog hinna bli riktigt jävla dyngsliten innan det är dags att prestera!

Inga kommentarer: