torsdag, april 23, 2009

Det här blir bra

Den var ju fin, jag gillar blått. Storleken kanske är lite klen för mina 184 cm.

Men blingfaktorn är det inget fel på, dyrplast i vevarna. Lite glansigare än Noir.


Storleksproblemet är till för att lösas, i det här fallet hittade jag lösningen i en kartong.

Ett litet tag senare så är transformationen näst intill fullständig. Hade det inte varit för att jag inte fick SRAMs snabblänk att fungera med shimanokedjan så hade jag klämt lite asfalt på den ikväll.
Tillåt mig presentera

SVARTEN




7 kommentarer:

Nordström sa...

Vi gillar Svarten!

Unknown sa...

Ojojoj, det är du och Team Kalas. Tusan va snabb du blir nu. Ajajaj nu får jag passa mig

robert sa...

Shimano har väldigt fina kjedjelås, övelägset mycket bättre än SRAM-skiten.

Tom sa...

Små bilder som inte går att få större. Jag ser ju knappt cykeljäveln. Bu.

Anonym sa...

du kommer tappa så mycket tid i de tekniska partierna mohahahaha

Unknown sa...

Ja, jävla skitbilder!

Det är helt omöjligt att tappa mer i tekniska partier, därför är det bättre att jag tjänar mer på det som är lättåkt!

Sug på den logiken!

Nordström sa...

Javisst! Skrubbjävulen kan man klicka upp till större... men inte cyklarna! Vad är det här?!