fredag, april 10, 2009

Kameramobil?

Äh, jag försökte ta bild idag igen. Eller rättare sagt jag gjorde det möjligt att ta bilder gemom att ta med mig mobilen med tillhörande kamera. Men, efter att en tredjedel av vår Påskklunga synat asfalten i stigningarna mot Huljen så glömdes den bort. Sen försvann asfaltssynaren i de följande backarna. Ja, jag vet vi ska vänta in, vilket vi gjorde, men uttalat så sa denne att han ville hänga med så länge han orkade, en mycket sund inställning. Jag menar vara ute och komfortåka ger ändå inget, inte ens för motionärer. Lika bra att flytta ribban sakta men säkert. Nästa gång är han med en backe till, sen en till osv. Till slut är det jag som är avhängd. Som vanligt.

Undra om det blir luftning av racer imorrn?

1 kommentar:

Rickard Mattsson sa...

Härligt! Imorgon blir det racer var så säker.