lördag, februari 05, 2011

Rundgång

Den flyter ihop nu, tiden alltså. Dagarna på jobbet och nätterna på det andra jobbet. B drar det tyngre lasset nattetid, och dagdtid, men visst blir det lite dåligt med sömn, vilket återspeglas i livsgnistan dagtid. Men jag är ändå lite imponerad av den lilla sömn som verkar räcka till att klara av vardagen. tre timmar sammanhängande är lyx och överflöd nu, för en månad sedan skulle jag varit stendöd av att vakna två femminutersintervaller per natt. Nu är jag ju utvilad av samma mängd sömn. Som sig bör är det rekordbeläggning på jobbet inom det produktsegment bara jag jobbar med vilket innebär att en del belastning. Det var ändå läckrast där på fredagskvällen, runt åttasnåret på BB, efter några dygns sömnlöshet när en Mexikan ringde och ville prata igenom  detaljerna i det jag offererat. Vi hade precis fått några sekunder över till att äta något jag och B, tillsammans... Så resultatet av telefonsamtalet blev väl därefter, knagglig Mex-Engelska vs knagglig Svengelska: 0-0.

Inga kommentarer: