lördag, februari 12, 2011

Växla ned från noll


Stämplar in för ännu en träningshelg. Tänkte chocka kroppen med en halvtimme gym idag och kanske att jag vågar mig på en promenad till Sidsjön senare i helgen. Vi har vinterhjul på filmstjärnevagnen nu! Alltså på Bugaboo'n. Det är en barnvagn för er som inte är insatta. En vagn som jag öppet hånade för ca 7,5 månad sedan. Sånt skit kunde bara idioter köpa. Sa jag då. Så rätt ja hade. Nu står det en sådan här i vardagsrummet. Det är intressant att se vad miljön har för påverkan på designen. Hjulen har olika spårvidd och hjulbasen är ganska kort. En design som går stick i stäv med snökaos och Svensk vinter. Samma sak har jag reagerat på när det gäller Nike's löparskor, helst Lunar. De har jättefräna hål i botten för att visa the Space Age skumgummi som de är uppbyggda av. Hålen passar perfekt för det grus som det lokala gatukontoret använder sig av för att minska beläggningen på ortopedimottagningen. Jag tror inte att respektive bolags designavdelning är förlagda till en stad norr om Gävle.

Nä nu ska jag se om jag kan hitta några träningskläder i den här lägenheten.

1 kommentar:

Linda sa...

ha ha haaa