lördag, februari 26, 2011

Sovmorgon

Igår första kvällen med barnvakt, vi var borta i fyra timmar och B var på väg hem efter den första... Denna stora kväll ensam gjorde att Thor sov hela natten, så vi vaknade inte förrän kl fem. Fan vad skönt att få sova ut! Obs, ironiknappen är inte intryckt. Det där med sömn har ändrats en del i min värld. Tidigare var jag tvungen att sova sju timmar, nu är ju fyra rätt så lyxigt. Det värsta är att det funkar det här med. Jag måste ha sovit väldigt slarvigt tidigare, slösat med timmar helt enkelt. Tänk drygt 15 tusen timmar jag har slarvat bort de senaste 15 åren, på något helt onödigt! Jag hade kunnat träna istället, eller pluggat, kanske haft en egen verksamhet på sidan om och varit miljardär nu. Vad gjorde jag? Jo jag sov... Smart.

Inga kommentarer: