onsdag, februari 23, 2011

Testbild


piiiiiiiiiiiip...

Ja, egentligen borde jag kanske lägga upp den där permanent och släcka ner mig själv. Fan. Jag känner mig som jag har testbilden på faktiskt, stängt av sändningen från huvud till resten av kroppen, eller så är det tvärtom. En kollega bekräftade det via telefon, att jag var otroligt seg i skallen. Inte elakt, utan bara ett krasst konstaterande. Det funkar inte riktigt som det ska helt enkelt.

Men, jag har ju något att skylla på. Jag är småbarnsförälder. Ett lysande tillstånd. Allt går att skylla på detta. Trötthet, dumhet, lathet, tjockma, godissug och till och med frånvaro från jobbet. Trots mitt tillstånd har jag i dagarna drabbats av ett svårartat cykelsug då det finns en mängd upptrampade stigar, spår mm där vi bor. Synd på två saker; kyla och knä. Det senare faktiskt det mindre av de två problemen. Just nu.

2011 gör jag en tillbakablick till 1993 när det gäller material, grå framgaffel och silver resten. Halkade med tangentbordet och beställde ett par Tune/Crest-hjul till den 29a jag ännu inte äger/har beställt...


1 kommentar:

Unknown sa...

Halloy,
Gissar på att det är en Anthem X 29er du beställt, hur mycket räknar du med att kapa i vikt på nya hjul/däck?