måndag, december 20, 2010

Dödstest

Ni vet vad jag talar om... Eller i alla fall ni som bor i närheten av Sundsvall, eller Birsta rättare sagt. Vi har besökt Birsta City och IKEA varje dag de senaste fyra dagarna. Undra hur mycket träningstid det kan konverteras till? 30 h i sträck på VO2max? Eller är det rent av det samma som 1 timmes trettiosekundare på intervall nummer sju?

Jag har i ett mycket svagt ögonblick beställt en Force-grupp. Eventuellt har jag köpt mig en ram också. Detta leder till att jag måste avyttra en Medium/Large TCR Advanced Rabobank å det snaraste; ska vi säga 18000?

Skamliga prisförslag och bildförfrågningar skickas till mig

6 kommentarer:

Peter sa...

Ska vi säga 200:- för en snabb affär? Hämtas inom 30 minuter efter avtal.

Tom sa...

Jag hade förmånen att provcykla den i höstas. Fifan, säger jag bara.
Köp.

Unknown sa...

Peter, du är en hård förhandlare. Den här diskussionen tror jag det är bäst att vi flyttar till ett annat forum.

Per Kumlin sa...

La till dig på min blogg, du får gärna lägga till mig också;-)
30timmar på VO2max lätt nästan för lätt...;o)

Unknown sa...

Per, tack och givetvis ska jag länka till dig! Det är bara det att jag är sämst i världen på att fixa med bloggens kringutrustning så bli inte arg om det tar några dagar...

Per Kumlin sa...

Ha ha det är lungt. Höll på att uppdatera bloggen lite så jag tänkte att ett par länkar till sidorna jag brukar läsa kunde vara bra.;-) Sen att jag får några länkar tillbaks till min sida är alltid en bonus.