söndag, december 19, 2010

Alnöit


Jag gör omtag till 2011 och byter klubb till ART. Det ska bli mycket spännande att hitta på något nytt så här helt plötsligt. För min egen del tror jag det är bra med miljöombyten men jämna mellanrum och det tror jag kan göra att träningslusten ökar en smula. Dessutom så blir det nog ganska så bra tryck i den klubben nu med forna proffscyklister, Världsmästare i vintertriathlon och Svensk mästare i draghundscykling... Vad jag kan tillföra låter jag vara osagt. Jag tillbringade ju mina första levnadsår på Alnö så kopplingen är ju inte helt tokig heller. Jag tackar Sundsvallscyklisterna för den här tiden och givetvis så kommer jag att finnas tillgänglig medlemmarna även fortsättningsvis på tävlingar och träningar om så behövs.

Bifogar givetvis det bästa med Alnön; bron...

Inga kommentarer: