söndag, november 11, 2007

Satan!


Fyfan vad jag tränat i helgen!!! 6 timmar igår och 7,5 idag. Nujävlar!
Ny gaffel har jag införskaffat, lätt och fin C-vitamin... 1441 okapad fyfan, nästan 100g lättare än Reba, alltså kan jag äta en tårtbit till... Helvete. Snöar gör det ute, och jag som tänkte mig en CX-tävling här innan jul... Oootur. Var ju tvungen att köpa en bordsvåg så ja kan väga fina cykelprylar. Den var inte gratis, men röd... Äh nu skiter jag i det här och åker iväg och grattar farsan!

4 kommentarer:

Nordström sa...

Karljävulen har tränat 13,5 timmar på två dagar och inte en enda kommentar... Stackarn!

Anonym sa...

Det är chocken som inte har släppt för än nu.

Tom sa...

Nej, jag har inte fattat det än... Det måste vara Nintendo Wii han menar.

TomasK sa...

Var och klämde lite på den där gaffeln på Jaguarverken.. Ser riktigt schysst ut, frågan är om den slår Fox?