torsdag, november 22, 2007

Äh

Nu skiter jag snart i det här. Fan, känns inte som om jag har mycket att komma med just nu. Veckorna ser likadana ut, inte är de mycket till världen heller. Veckans höjdpunkt var ett besök i Surahammar, inte mycket att se. Passerade genom Falun och blev cykelsugen. Väl hemma blev jag trainernödig så det fick bli några sötfläcksintervaller. Idag körde jag två pass efter jobbet, lite mera sötfläck med efterföljande 4x4. Nu är jag lagom speedad och lär somna lagom till väckarklockans signal. Imorrn är det som tur är fredag, men även fredagar kan vara ångestladdade. Fan, numer kan man inte ens lita på sina fikakamrater. Det är fan inte ens säkert att de dyker upp!! Även fast det är fredag. Gullefjun frågade om jag ville följa med HONOM och fika imorgon... Om han har tur, kan han få följa med mig, och sitta vid bordet bredvid.

Inga kommentarer: