söndag, november 04, 2007

Industrintervaller

Fan, igår morse tänkte jag köra intervaller på industriområdet i Nacksta. Men, det var vitt ute så jag vek ner mig. Min vintercykel är fryst i det tillstånd som den var senast jag använde den, alltså förra vintern. Och då jag knappt cyklade ute förra vintern finns det risk för att innehållet i den flaska som jag såg satt i flaskstället är snudd på odrickbart... Skit, sen har en eker gått på bakhjulet, får göra om SLR-hjulen till slaskhjul i vinter då kanske...
Hade tänkt dubbla igår, så blev det inte. Ombytt och redo så slog det mig att mer inte alltid är bättre. Så jag skippade det. 4x4 är tillräckligt, tror det gäller att komma ner under 6h veckan. Det är nyckeln all lycka på jorden. Tränarn var över igårkväll med lite doping, tur att jag inte är på nån CX-tävling idag för då hade jag fått startfutbud med ett Hb på en bra bit över 200.

Inga kommentarer: