torsdag, november 15, 2007

Rön

Jaha, nu är det nytt på g igen. Eller så har jag missat en massa och det jag tror är nytt är gammalt. Men vafan, man ska inte äta vitaminer. Vitaminer gör en fet, klen och outhållig. Aj fan. Jag som käkat mittval since the beginning of time... Men nu har jag slutat. Helt. Äter fan inget alls... Jo lite, men man ska tydligen ha lite kolisar i sig också. Bra. Fast jag gillar kolisar. Satan. Men idag kör jag min utan kolisarpåandrapasset torsdag. Kör ett pass direkt när jag kommer hem ifrån jobbet, sen äter jag lite och inväntar pass numero två. Då lär jag ju ha liiite mindre kolisar i benen på det passet, eller? Skitsaksamma, nu blir det såhär. Spännande med två 4x4 pass inom loppet av tre timmar...
Annar liver leket, veckorna går toksnabbt. Nästa woche blir det ett besök i Surahammar, hur nu fan nån kan döpa något till Surahammar...

5 kommentarer:

Miike sa...

fan vart får du allt ifrån??

Anonym sa...

Så du har aldrig varit i Sura, då är du snart en erfarenhet rikare. Jag har tävlat där och hade en kompis som bodde där tidigare, gud vet varför. Håla är väl inte rätta ordet men det ligger när till hands. Lycka till.

Nordström sa...

Äta innan träning är fel. Man blir fet och lat. Kliv upp, träna, ät. I den ordningen. Alternativt jobba, träna, ät. Alltid ät sist. Man får som bonus, eller som grädde på moset, en massa besök i vägglandet då med!

Tom sa...

Är det därför jag är fet och lat??? Äntligen vet jag varför!

Anonym sa...

Vad är kolisar?
/Markus N