lördag, november 10, 2007

47 minuter

Ja, fan, hade 47 minuter över 90% idag under mitt spinningpass. Ett bra sätt att fira en födelsedag. Dagens pass ingick i det rullande schemat vi kör på Friskis så det var en del nya ansikten. Misstänker att de inte var beredda på vad dagens övningar skulle gå ut på; nämligen att slakta sig själv. Vet ju att det inte är så många ledare som ligger på de intensiteter jag ligger på, och oftast ser de heller inte lika slitna ut, de snorar och fräser nog inte heller lika mycket. Jag ser det som att motionärerna får mer för pengarna, de behöver liksom inte lida själva, vi gör det tillsammans. Jag älskar att lida. Maxstyrkan efteråt satte spår, tur att mina kamrater var beredda, annars hade vi kunnat lägga ännu en skada till klubbregistret.
Nu jävlar ska jag äta tårta, sen ska jag åka ifrån er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tur för dig...att du har kamrater...tränar= softar numera med Geisha, tysk willys-godis och vingum... Jag läängtar verkligen efter att få träna...vill lida på sadeln...klipper nog upp gipset snart.

Unknown sa...

Silvertejp + Pedaler = SANT