tisdag, november 06, 2007

Norsk

Fan, allt ska vara Norskt. Träningen blir bäst om man kör enligt norrmännen, korta hårda intervaller med jätteskön maxstyrka efteråt. Mmm det är livet det! Så imorron tar jag det hela ett steg längre, jag åker helt enkelt till Norge! Ska åka en liten tur till Mo i Rana, det ligger väl typ, långt norrut. Så långt att de som tror att Dalarna ligger i Norrland förmodligen inte längre förstår vad de själva heter... Jaja, nu överdrev jag. Det ligger iaf fint till har jag hört. Sen om jag hinner se nåt av det vetifan, jag ska mest kika på stålverk. Men de kan vara fina de med, right...
Klurar på att ta med ASICSarna och köra en morronjogg på tossdag, men jag vet inte riktigt. Har kört på några fina pass nu de senaste veckorna och benen/kroppen börjar bli lite trött(gammal?) så kanske, bara kanske kostar jag på mig en dubbelvila. Till helgen blir jag äldre igen, satan får skriva om här på bloggen och faktiskt erkänna att det bara är ett år kvar nu innan tretti. Satan. Dags att klippa sig och skaffa ett jobb nu snart. Vänta nu... Fan.

Inga kommentarer: