tisdag, november 27, 2007

Mah



Idag har jag klämt intervaller. Undra hur många timmar av mitt liv jag spenderat på trainern?? Det ska jag nog för min egen skull INTE fördjupa mig i. Sen kan man ju undra vad jag hade gjort istället, om jag inte suttit på den? Jaja, nu är det så här, jag sitter på trainern andra gör annat. Enkelt. Vet ni vad? Kolla vad vackert det är i mina hemtrakter! Fattar ni hur mycket läckrare det blev att komma ifrån Loning samma sekund som Hagnesta Hill gavs ut!? Jag tjatar ofta om att de flesta av bilderna på den skivan kommer hemifrån, det är min jag-mötte-Lassie-historia. Man riktigt ser det norrländska vemodet på de bilderna, sen kan man avnjuta det samman ur spåren på skivan. Nej, tyvärr jag har den inte på vinyl. Ja jag byter min Advanced på sekunden på mot en ospelad Hagnesta vinyl. Det sista var inget skämt.

Inga kommentarer: