söndag, juni 03, 2007

Form


Jaha, då har man kört Alnötrampen igen. Verkade nästan som om det var fler med än vanligt. Mycket skoj. Jag och Micke hade beslutat att göra en MTB-start. Vi skulle göra det obehagligt för alla och trycka plattan i mattan från startlinjen. Jag fick lite second thoughts då mina ben kändes sådär igår + att även jag tycker att det är obehagligt med plattan i mattan från start. Jag räddades av att det tydligen är masterstart på Alnötrampen numera. Tur. Micke var pigg, Tom, vet jag inte hur pigg han var efter alla distanstimmar, men tillräckligt... Det var ovant med räser men inte så pass mycket som jag trodde. Nu ska jag tydligen släppa på träningen litet och se vad som händer och fötter. Det blir spännande.

5 kommentarer:

Tom sa...

Släppa på träningen är det skit! Nu släpper vi oss!

Unknown sa...

Let's go CRAZY!

Miike sa...

våga vägra släppa på träningen! Risken är stor att man inte orkar med träningen om man släpper på den! man blir ju otränad..

Tom sa...

Det är nu cashen kommer!

Anonym sa...

crazy..jag var ju inte med, åkte distans. Först bestämma mtb-start och sen säga att det var ovant med rajser...har du konverterat till smalhjuling??(lr ännu värre, kanske rent av köpt en Logan citybike?) Man blir ju riktigt orolig!!!