onsdag, juni 06, 2007

Liiiiidaaaa

Snart är det dags för Looopen. Jag gillar Lida. Bra namn på en cykeltävling. Hoppas vädret är med oss i år med. Det blir ju trevligare då, fast jag skulle gärna se att det regnade en del. Gillar regn med, snö oxå för den delen men inte samtidigt. Jag har vapenvårdat, ska kontrolldra styrbultarna och kört sista 4x4 (eller 3x4 plus lite natintervalle eller nåt...) Kändes inte så tokigt men det hinner gå över. Skönt med en ledig onsdag, sånt gillar jag. Jobba gillar jag däremot ej, helt klart överskattad som aktivitet. Fan.

3 kommentarer:

Miike sa...

Du ser riktigt snabb ut i skogen! Topp 15 vill vi se

Anonym sa...

Ryktena går, du skall visst åka Solleröloppet. Om det är sant så blir jag glad.

Unknown sa...

Jorå ryktet är sant.
Tar ett rejs per år, i fjol försökte jag mig på Skandis, i år Sollerön. Känns som det här kan bli mer avslappnat och roligare.