torsdag, oktober 07, 2010

Sidi


Jag har vid några tillfällen tänkt mig att köpa ett par Sidi. Men, så fort jag tittar på Eurosports sändningar med tillhörande och ständigt återkommande reklamsnuttar känner jag mest för att i panik köpa vadsomhelst, förutom Sidi. Har någon någonsin sett en bra Sidi-reklamfilm? Är de roliga? Har jag kanske missat någon poäng? De kanske är fyllda av självdistans eller något annat fint. Den absolut finaste tycker jag är när det sitter ett gäng i en ring och tittar på en snurrande sko. Det finaste med den fina filmen är att rollerna spelas av de mest ofina cyklisterna, stilmässigt, jag kan tänka mig.

Undra om Spec tänker låta Contador förstöra deras fina skor?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lita ALDRIG på en snubbe i vit frack!!

Patrik Skolling Möller sa...

Jag är beredd att hålla med dig. Lite grann.

Patrik Skolling Möller sa...

Jag är beredd att hålla med dig. Lite grann.