fredag, oktober 15, 2010

Ett nytt försök

Jag är otroligt trött efter den gångna veckans mangel med Koreanska kunder. Det är kämpigt att inte förstå eller kunna göra sig förstådd. Nåja. Inte gnälla.

Vi har påbörjat inflyttningen, eller i alla fall fått tillträde till den nya lägenheten. Nu blir det hårdkörning med spackelspaden och tapetklister i ett par veckor. Sen ska jag köpa lite isolering till nyskrubben. Fattar ni att jag får ett helt eget rum, utanför lägenheten där jag kan ställa monarken direkt på betongen!? Bara det är värt mer än BNP. Minst. Det andra positiva är att jag från och med nu har en egen vattenslang för cykeltvätt. Det blir fint efter fyra års liv utan. Sånt där skit som centralt, bredband, tvättmaskin och golv-värme är av underordnad betydelse. Jag levde faktiskt i ovisshet i ett par veckor om huruvida monarken skulle få plats någonstans. Snacka om traumatiska veckor. När jag sedan förstod att det tidigare nämnda var ett faktum sken jag upp såpass att NASA nog såg det.

3 kommentarer:

olmarkus sa...

Du som är prylkunnig... Kommer jag att ha roligt med dessa hjul för träning och tävling? 1635 gram:
http://www.wiggle.co.uk/p/cycle/7/Mavic_CrossMax_ST_Tubeless_Disc_Wheelset_2009

Priset lockar... men är de good enough på min Giant Anthem X3?

//Markus F

Unknown sa...

http://www.justridingalong.com//shop.php?product=7260

Köp dem istället.

olmarkus sa...

Oh la la, strålande tips!