söndag, oktober 10, 2010

Brottsligt

Faaaaaan vad roligt att cykla med en bra lampa! De senaste åren har jag surrat om pannlampa hit och lampa dit. Nu blev det så att det snudd (hahahaha) på kastades en sån där 1400 lumen diodlampa på mig i samband med Hillbillyn, det vore ju rent utsagt osunt av mig att inte fånga tillfället. Trasiga knän, trötthuvud och ont om tid till trots så kunde jag inte hålla mig utan var tvungen att köra så mycket stig jag bara kunde i mörkret. Satan alltså. Jag visste att det var roligt, har ju gjort det förut, men jag kunde inte frambringa det här minnet, ens om jag försökt, mycket och länge. Lampan är en sån där med tre dioder varav en med "lite" pulver. Det blir som mitt på dagen i juni.Tycker känslan är så overklig, stenarna, stigen och allt som händer är mer en film än verklighet. Funderade litet på det. Den första vurpan kommer att bli mycket plötslig och förvånande. Framför allt smärtan.

Inga kommentarer: