lördag, oktober 23, 2010

FS: Anthem X Advanced SLslsl


Tänkte mig att sälja ett stycke 9,4 kg dyrplast i storlek Large. Om någon är på jakt efter en tävlingsmässig FS med XT så kanske en kolfiberdito med XX kan vara intressant istället... Det sitter ju lite småtrevliga lagom exotiska prylar på, Durin SL och giant's egna komponentgrupp SLR. Sen så åker de inhemska Innolitehjulen med, de med en vikt på 1060g, för ett par. Jo det ingår träningshjul också, ett par SUN-Ringlé Black Flag ceramic. De senare har jag åkt på sedan juli. Faktum är att Innoliterna har gått mindre än en handfull gånger i år, inga genomslag och i skick som nya. Sa jag att giant lämnar fem års garanti på sina dyrplastramar, oavsett ägare? Ok, nu vet ni. Nypris på detta paket ca 84 000.- + ca 16 000.- Ungefär. Men bra grejer.

SP: 36 000.-

henrik.andersson(snabela)sundbirsta.se
0703131160

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jösses vilket bra pris!

Fan nu blev jag bra sugen... synd att det saknas 16papp för min del :(

Unknown sa...

Ja visst är det ett ganska så hyggligt pris?

Men det gäller bara för bloggbesökare...