söndag, januari 06, 2008

Slalombacke

Dagens tema: Slalombacke. Jag och den lokale träningskliniken (Svanebo...) körde 4x4 på skidspår idag. Bra. Jobbigt? Absolut! Högpulsande när hjulen gör som de vill, gäller att inte trycka så många W sa kliniken, då tar det stopp. Blev bra när vi kom in på nypistade spår, en bit över 95% bådar gott. Några närapåvurpor senare provade jag textilen i slalombacken. Allt funkar som det ska. Men jag blev bra nog justerad väl hemma och framför TV'n. Kanske berodde på att min puls var högre i soffan än i Hotellbacken... Nåja, kan inte klaga på den här helgen, jag känner mig snudd på medvetslös nu så jag utgår ifrån att träningen varit bra. Får se om det hinns med en söndagsjogg och ev styrketräning bara för att gräva ner mig fullständigt, och imorgon börja Spinningsäsongen så blir det fint. Har efterfrågat fläktar till spinningledare så han kan öka sin slagvolym bättre än annars. Hoppas det blir så, eller, så blir det!

1 kommentar:

Nordström sa...

Fan jag måste börja cykla jag med!