söndag, december 02, 2007

Slagsmål

Igår var jag i slagsmål. Fan. Riktigt illa. Har inte varit så illa ute sen 1997. Fan. Skate är fan inte lätt! Det är väl ingen konst för skidåkare att få högt VO2max, det räcker med att ta på sig utrustningen och hålla balansen så är man över 90%. Satan vad kass jag var på att skejta! Det var knappt att jag tog mig framåt. Att skidorna vallades senast när jag gjorde lumpen kanske gjorde sitt till, men det var ju bara nåt år sen jag gjorde den, typ tio... Det var nog senast jag skejtade med... SKIT! Men det var skönt att göra nåt annat än att sitta i skrubben. Så bara för att jag hade så roligt igår med TVÅ utepass (distanscykling och ja, skidslagsmål) så firade jag och Bodil med Katakomblöpning idag. Sweet. Det är inte så skoj heller men det gör ont på ett skönt sätt. Nu ska vi på julskyltning. FFFFNEUUUUUUU på er!

Inga kommentarer: