lördag, december 08, 2007

Resultat

Min beslutsvånda löste sig. Jag åkte på Molin Bil och konstaterade att en 135 med lagom utrustning kostar 482 000,- Rätt saftig nota då den bara driver på bakhjulen. Hade iofs varit lika jävla mycket om den var fyrhjlsdriven... Satan vad dyrt. Trodde inte något annat heller men det är skoj att titta. Snygg var det iaf.

Först tänkte jag köra styrketräning, sen backintervaller, sen trainer men det blev skidor i två timmar. Det var inte mycket till propaganda för skidsporten idag. Hade jävligt bra fäste, synd bara att jag skejtade... Sen bet jag ihop och tänkte mig styrketräning, det blev trainer. Fint skit, körde fyra stycken sötpunktsintervaller. Den sista gjorde lite ont, eller ska jag vara ärlig gjorde allt on idag. Kroppen börjar bli använd. Har ju kört drygt två av mina tre blockveckor nu. Nej jag vet man behöver inte vila, men var fjärde tänker jag ändå göra det. Har tränat på rätt bra tycker jag själv, inte så jättemånga timmar men jag har å andra sidan inte kört så mycket distans heller. Nu har jag liksom återgått till någon cykellik hybrid av 4x4. Skit att Kadens yrade om sån träning i sista numret men det är ju inget nytt för någon. Till sist handlar det ju bara om att orka genomföra träningen, både mentalt och fysiskt. Jag börjar bli riktigt grinig nu så kanske har jag kört en smula för hårt. Det känns som om det här gör mig till en bättre cyklist. Facit fås på Billingehus i vår.

1 kommentar:

Nordström sa...

För de pengarna får du två nya cyklar. Minst.