tisdag, december 25, 2007

Försatan

Helget har varit bra. Jääävligt bra. Löpning i Loningsskogarna kan få vem som helst att hitta rätt. Undra om inte Världens alla krigiska ledare skulle ta och hänga med på en tur där, efter den lär de inte finna nån anledning till att kriga mer. Jo det är vackert, fast på ett konstigt sätt. Det är liksom inte så mycket att titta på, vägarna är ungefär så raka som på filmen och det står träd runt om. Lik förbannat är det rätt snyggt, kommer man ut så man ser hela dalgången med Indalsälven blir man tyst ett tag. Sen är luften rätt halvskaplig också. Det enda som är lite negativt är valmöjligheten när det gäller vägval. Men vem fan kan klaga när backen är precis 4x4 lång, och då med den aktiva vilan i tangentens rikting!!! Sug på den!

6 kommentarer:

Rickard Mattsson sa...

Av ljudet på filmen att dömma så springer du med dubbskor eller broddar. Jag gissar på dubbskor eftersom du är prylnörd och inte kärring. Vilka skor använder du?

Tom sa...

Jag sprang med broddar ifjol...

Miike sa...

Jag sprang på löpband

Rickard Mattsson sa...

Jag springer med sommarskor för det mesta och med dubbskor när det är riktigt illa.

Tom sa...

Jag springer inte alls längre.

Unknown sa...

Jag är en kärring...