lördag, december 08, 2007

Beslutsångest

Hmm undra vad jag ska göra idag. Helt värdelöst att vara ledig. Det ger för många valmöjligheter. Jobbar man fram till fem så hinner jag antingen köra trainer, eller spinning på kvällen. Nu har jag hela jävla dagen framför mig och kan således köra 5 timmar distans eller två pass trainer eller löpintervaller plus trainer eller styrka plus löpning eller... Problemet med dessa dagar är att jag inte får något gjort. Är det dessutom skidor på TV är jag rökt. Inte bra alls. Sådana dagar skulle det vara skönt med någon som lagt ett schema åt mig, någon som jag inbillar mig kan och vet vad jag ska göra just då. Min coach han drog till fjälls utan att lämna någon planering förutom "distans är värdelöst"...

Tror jag åker på Molin bil och köper en 135 coupé istället, de har tydligen premiär idag.

Inga kommentarer: