söndag, april 22, 2007

Återhämtning, 2,5 kg kvar...


Veckoslutet och helgen har varit återhämtande. Först firade vi att vi sålt en massa maskiner på jobbet med att äta tårta. Sen kom Bodils mamma på besök med morotskaka, oj jag glömde Toscakakan till fredagsfikat. Mor bjöd även hon på bullar när jag bytte hjul på bilen. Kroppen svarade med att gå ner i vikt. Av att vila och äta onyttigt! Jaja, man ska inte förstå allt men min diet skulle nog kunna bli en bästsäljare blan överviktiga sockerpundare... Rätt skönt att klara av hela trappen hem i ett svep igen, utan syra. Skönt, det känns som om kroppen svara lite på vilan, det är ju bra. Mitt blodvärde var rätt fint det med så allt verkar vara i sin ordning. Idag var jag ute och vispade runt lite blod i benen. Til mitt sällskap hade jag Flickvännet. Hon cyklar snart ifrån mig. 2h 10 min var vi ute och inte gick det så jävla sakta. Ska bara lära henne hur SPD funkar sen kanske jag startar henne i nåt lopp. Jag kanske ska bli manager och tjäna pengar på andras arbete? Ja, det vore najs.
Fan inte en enda svordom!! Men igår visade jag fingret åt några mopedburna tonårstjejer som inte kunde högerregeln. Nu ska jag fortsätta köra lugnt och fint så blir det kanske start till helgen. XC kanväl inte vara så jobbigt? Det var så länge sen jag körde ett sånt lopp att jag glömt hur de känns. Det enda jag kommer ihåg är ångesten innan start. Den var säkert grundad på någon erfarenhet...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till - till helgen!!! Anthem eller xtc-carbon?

Unknown sa...

XTC'n får duga :) Den är förjävla fin den cykeln.