söndag, april 01, 2007

Bra form!


Livet leker igen! Det har gått några veckor sen lägret och jag har kört på rätt bra sen dess. Tränar man själv lever man i sin egna lilla värld, det är ju först när man tränar med andra som man får en uppfattning om hur bra man är. Cyklade med Micke och Robban igår, man kan säga att jag luktar skidåkarurin nu... Men det är väl som vanligt då...
Nu är frågan hur jag ska anpassa 4x4 till stundande tävlingssäsong. Jag har börjat lite smått men utfallet har inte varit så lyckat, benen brinner mest hela tiden. Får nog dra ner på 4x4 ännu mer kanske och öka antalet längre intervaller. Mycket av båda är nog förödande för en vekling som jag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

...Lägg av, du är en hårding!!!

Anonym sa...

...du är ingen vekling. Skidåkarurin är bara högoktanig tändvätska =0

Miike sa...

Det är ju till Broarnarunt formen ska sitta!

Unknown sa...

Ja, då rycker vi i starten igen!