fredag, april 27, 2007

10 kg plast

Mmmm jag är dum i huvudet. Det är ingen som tror något annat heller. Egentligen så skulle jag ha åkt till Mjölby idag och kört den första XC-tävlingen. Lite trist att det inte blev så men alla bangade, till och med farsan. Det har nog inte hänt sen... nä det har aldrig hänt. Men vafan är man chef får man skylla sig själv. Så lite ansvar som möjligt = frihet! Såg att kommunen annonserade ut mitt drömjobb, ansvarig för Södra Bergets friluftsanläggning. Wow, där skulle jag trivas...
Smaskade lite 4x4 igår! Mysigt! Ikväll ska jag springa (nåja) 4x4, imorgon stavgång + cykel. Allt 4x4 och max 90 min/pass.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jobbet på södra ger du fan i . Det har varit mitt drömjobb i flera år så det ska JAG ha!!!

Tom sa...

4x4?? Kom igen Henrik, det är gårdagens nyheter! Var är mjölksyran?

Unknown sa...

Jag får inte mjölksyra längre... Jag har för stor slagvolym.

Ja visst fan vill man jobba där!?

Miike sa...

Får du det jobbet så bygg om varenda jäkla 3min backe till 4min backe! Jag ville också tävla, men tyvärr så blev det den här jäkla flytten o så! Men du följer väl med till Västerås????? O du glöm för fasiken inte styrketräningen, du vill väl bli snabb?