fredag, april 06, 2007

Fem kilo


Fyfan, kan bara konstatera att jag ligger 5 kg över matchvikten från i fjol... 4x4 har sina nackdelar med hunger och kolhydratlängtan... Formen den däremot är fanimej fem kilometer under toppen... Jaaaha, vad gör jag åt det här då? Mjaa jag vet inte, det löser sig nog med lite arbete, som vanligt.
Idag var jag ute och lekte med mina klubbkamrater som inte är några klubbkamrater. I vår iver att värva Gullefjun kom Micke och jag på att inte vi heller är medlemmar... Nåja. Med dåliga dagar bruka man märka fler grejer som är dåliga. Hade någon varit i närheten och skambjudit på min svarta plastcykel idag så hade den varit billig. Inget fel på den, men jag sitter fel, vevarna känns korta och är den inte lite tung? Fast å andra sidan är det ju som sagt fler än cykeln som är tunga... Jo, jag har lite ångest över det här. Det känns sådär faktiskt, inte mycket som är bra. Eller jooo kickdownomkörningen på 86.an var inte så tokig, den skriker så fint min lilla bil. Det tycker jag om. Såg en Civic Type R rulla omkring här i stan, gillar inte att den har blivit en mjukis, men liiite läcker är den allt. Läste även att Folkvagn ska släppa en Golf R36. Om inte det går bra den här säsongen säljer jag alla cyklar och lägger pengarna som hanpenning på en sån. 300 hk utan turbo i en "Hot-Hatch" det är mumma för vilsna 4x4-själar det!

Inga kommentarer: