måndag, april 09, 2007

4 kg

Sådärja, en helg med distansträning. Tre hela pass faktiskt. Även fast jag är så jävla sliten har det gått att genomföra eländet. Jag har varit sugen på sömn från 19:30 på kvällarna och då har jag ändå oftast sovit på dagarna. Benen har slutat brinna, de är mera som kolbitar nu... Jag är riktigt under isen nu. Så här sliten har jag inte varit sen... Ja jag vet faktiskt inte om, över huvudet taget... Men jag är inte helt körd, det är mest benen som behöver den där återhämtningsveckan jag hoppat över ett tag nu. Idag inledde jag den med en liten promenad och cykelteknikträning med Bodil. Hon cyklar snart om mig. I övrigt tror jag kroppskrället är med på banan. Det börjar ju snart bli dags för tävlingar, Mjölby blir kanske min premiärtävling eller så Billingen. Får se hur återhämtningen går.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Buss, bil, husvagn, släkt eller inte till Billingen?
Hur många tänker sig dit?

Unknown sa...

Förhoppningsvis blir det några iaf. Brink + Brandman + jag + Bodil än så länge...