lördag, juni 25, 2011

Slut i huvudet

För att inte låta gårdagens tunga midsommarfirande tynga mig än mer så stegade jag beslutsamt ut till skrubben och hämtade, ett par stavar. Sen tog jag ut kompassriktningen mot Sidsjöbackens liftgata och gjorde ett nog så gott försök i att dräpa mig själv, tre gånger.

B och jag konstaterade att vi är för gamla för hårda fester, vi somnade inte förrän sent nu på morgonen, vid halv ett, detta efter att ha sänkt säkert  tre glas vin, tillsammans. Men vi är helt övertygade om att det var sällskapsspelet som lyckades med dräpandet, i alla fall av moralen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du såg väldigt bestämd ut med dina stavar på väg mot Sidsjön :-)

/Mannenmeddenvitakajaken

Unknown sa...

Ja, det gäller att vara bestämd i sådana här situationer!

Kajakande i Sidsjön kan inte ha varit så dumt igår?

Anonym sa...

Ta med dig stavarna och häng på Stockvik på öppen stavgång i S:a Bergets slalombacke vettja. Kolla in på Stockvik.nu så hittar du tid och dag. Inget är bättre än att lida i grupp :-)

Kajak på Sidsjön är alltid toppen. Däremot vill jag inte räkna antalet varv sen första sjösättningen i april...

/LaRs