måndag, juni 13, 2011

Komprimerat

Ikväll slog vi två flugor... Kvällspromenaden med T blev fyror runt grodtjärn. Funkar skitbra. En av oss dammar ur lungorna runt den 400 m långa sträckan medan den andra joggar lätt med vagnen. Sen är det bara att passa stafettpinnen, liksom. Jag mötte mina demoner några gånger, vilket jag är nöjd med. Det var ett tag sedan vi sågs. Ett helt igenom trevligt möte. Tror även jag andades ut lite skräp som låg långt nere i lungorna. Kanske vädrade jag ut så pass att jag tjänade en halv liter? I normala fall brukar det vara en kamp att övertyga T om förträffligheten av att sova om kvällarna. Igår "argumenterade" han högljutt mig rakt i ansiktet under ett fyrtiotal minuter... B fick rycka in och förklara tydligare. Ikväll var det annat ljud, eller inget ljud alls, han svalde teorierna direkt... Fyror är bra skit.

Inga kommentarer: