fredag, december 29, 2006

New Noise

Kropphelvetet börjar kännas som den borde. Jag och Bodil körde lite intervaller runt Ryggis idag. Löpsteg har jag aldrig haft men det skiter hjärtat i. Pulsen svarade som jag hoppades och jag kunde ligga på jämn och hög belastning. Det är rätt skönt där med full ventilation och inte FÖR mycket syra i benen. Mer sånt blir det. Jag hade tänkt öka volymen den här vintern men jag tror jag ska öka intensiteten istället. Det passar en överstressad blekfet norrlänning bättre, tror jag. Målet är att bli så bra som möjligt under rådande förutsättningar. Och tiden är helt klart en begränsande faktor.

Har varit och handlat lite ny leksaker med. Det blir mycket svart plast 2007, allt för att leva upp till mitt namn här på bloggen.

1 kommentar:

Nordström sa...

Förutom kropphelvetet börjar bloggen ordna upp sig med! Mycket uppdateringar gillar vi!!!