onsdag, februari 14, 2007

Vafan!?

Jag gymmade idag, inte cykelmässigt. Såg inte cykelmässig ut i speglarna heller, orippad och för bred. Körde knäböj på en vikt jag inte trodde var cykelmässig, 135 kg. Sen läste jag att vissa italienska spurtare klarar att skicka på pedalerna med en kraft av 180 kg, så jag ligger i lä. Marklyften på 90 kg blir man väl inte heller så glad av, borde klara mer men självfötroendet sa nej. Fortsatte på temat och körde lite bicepscurl, allt för beach 2007.

Igår dammade jag på fler långa intervaller, kändes väl bra. Men de är tråkigare än att köra 4x4, alltså blir det såna i fortsättningen. Jag har blivit en 95-procentspundare. Vill känna den där rofyllda känslan när man går på med full ventilation. Det är så trevligt att få fylla lungorna till bristningsgränsen med luft, det är ju det de är till för!
Nä nu ska jag sova.

2 kommentarer:

Nordström sa...

Va?! Överkropp?! Beach?! Skärpning Andersson!!!

Unknown sa...

Men jag kan fan inte kalla mig cyklist längre så jag går in för att vara snygg på strandpromenaden!