fredag, februari 16, 2007

Dö trainerjävel, dö!!

Jag har snart klarat min trainer. Det är som dataspel, när man klarat alla banor, dödat alla bossar och räddat prinsessan. Man skulle kunna säga att jag skallat fram en stjärna och blinkar för fullt nu, level 4 är snart klar och snart är det dags för femman. Men den är svår, slutbossen är nog en tuff jävel och jag får ta den nästa vinter, eller? Äh, vem försöker jag lura? Jag är fortfarande för klen och lever i min lilla skyddade norrländska skrubbvärld. Men nån jävel ska jag väl kunna pissa lite på till sommaren? Man ska inte va så jävla ödmjuk jämt och ständigt, det rimmar liksom inte med ordet tävling.

7 kommentarer:

Tom sa...

Din skrubb är inte att leka med, vågade knappt gå in där.

Nordström sa...

Nej, vi håller oss borta från Anderssons skrubb. Det han gör där inne är något mellan honom och ett gäng compisitecyklar...

Tom sa...

Ett distanspass i Anderssons skrubb och man är redo för tvångströja.

Anonym sa...

Finns det ingen warp på din trainer, så du kommer till en extrahemlig bonuslevel? Där man kör 4 x 4 min på 800 watt utan att andas och samlar på sig extra blodkroppar?

Mattias
http://www.aktivitus.se

Unknown sa...

Jo Jag har hört att när man varvat trainern och är inne på andra varvet så kan man åka ner i en blomkruka och samla lite hb samt dubbla effekten!

Tom sa...

Jag har en helt vanlig trainer. *suck* Kan man få extra liv på din också?

Nordström sa...

Jag har inte heller några sådana funktioner på min, men jag brukar slicka på roliga (men dyra) frimärken så blir det TV-spelskänsla ändå...