måndag, februari 05, 2007

Black Hole Sun

Min kropp känns som en urkramad disktrasa. Sov skitdåligt i natt, har haft oändligt dålig återhämtning de senaste dagarna. Hade planer på quadruppelt 4x4 passande i helgen. Det blev två, och då hade jag fan svårt att sy ihop dagarna efter passen. Smiskade mig själv rätt friskt i slutet av förra veckan, det är svårt att förmå sig själv att köra flera 4x4 pass efter varandra på trainern. Det är klar det går att sitta och jönsa på strax under nittio procent men ska man upp mot 95 får man fan bestämma sig, på riktigt.
Kikade igenom min dagbok från i fjol, körde faktisk 5x3 på trainern med puls över 95%, jag var före mig själv helt enkelt!
Skrev till min gode kamrat att bästa botemedlet mot överträning är ökad intesitet och mängd, så nu ska jag iväg och dunka lite 4x4 på Kents pass!

1 kommentar:

Nordström sa...

Löste kroppen upp sig och blev återställd efter Kentas spankar program?!